Medlemsträff Göteborg

Hejsan!

Hoppas att du har haft en bra sommar och att du har laddat batterierna inför höstens utmaningar!

Hejsan!Hoppas att du har haft en bra sommar och att du känner dig redo för höstens utmaningar!Vi kommer att ha höstens första medlemsträff i Göteborg torsdagen den 16 september från klockan 17.30 - ca 20-21.00Plats kommer som vanligt att vara vår lokal på Doktor Forselius Backe 50 på Guldheden. Lokalen ligger på utsidan av huset på markplan bredvid affären och pizzerian, alltså ej i anslutning till lägenheterna på innergården.På grund av att jag ska flytta i september kan lokal komma att ändras, om så skulle ske meddelar jag detta via mail!Åker du med kollektivtrafik kan du ta spårvagn nr 10 till ändhållplatsen eller buss 42 och 52 till hållplats Doktor Westrings Gata. Det är sedan ca 5 minuters promenad från båda hållplatserna.Temat för kvällen kommer att vara:ENDOMETRIOS I VARDAGENHur påverkas din vardag av din endometrios?Har du några tips att dela med dig av när det gäller att hantera din endometrios och allt som kommer med den, t ex trötthet, smärta, deppighet?Hur fungerar det att sköta ett jobb/studier, möter du förståelse från omgivningen eller har du valt att inte berätta för någon om att du har endometrios?Motionerar/ tränar du och känner att det hjälper dig att hantera vardagen bättre?Har du hittat någon alternativ metod, t ex akupunktur, zonterapi, meditation som ger dig den kraft du behöver för att klara av vardagen?Vare sig du har hittat olika metoder för att underlätta vardagen som du gärna vill dela med dig av eller om du fortfarande letar efter något som passar dig och gärna vill ha tips - så är du välkommen till vår septemberträff den 16 september!Som vanligt så mailar du mig på kontaktgoteborg@endometriosforeningen.com om du vill närvara på träffen!Resten av höstterminens träffar, oktober - december, kommer vi att bestämma datum och tema för när vi ses den 16/9.Hoppas att vi ses!Bästa HälsningarNina GreenOrdförande i Endometriosföreningeni Västra GötalanHejsan!Hoppas att du har haft en bra sommar och att du känner dig redo för höstens utmaningar!

Temat för kvällen kommer att vara:
ENDOMETRIOS I VARDAGEN
Hur påverkas din vardag av din endometrios?

Hoppas att vi ses!

Bästa Hälsningar